KJ音樂人生

男友出走英國,多了時間,上BOARDWAY網找INSPIRATION看看。

遇上了<音樂人生>,引起我興趣的原因係"黃家正就讀拔萃"這簡介。"拔箤"嘛,在香港讀書的人都識,可以說是一個耳熟能詳的港產名詞,一個同我咁接近的題材,可以譜出一個點口既故事呢?

<音樂人生>係講一個十六七歲口既音樂天才:KJ的人生故事。但係佢唔係一個講天才口既故事,而係一個關於"人生"口既故事,而"音樂"係KJ選擇黎表逹人生的方式。

我鐘意呢套電影

理由──KJ本身。

鐘意KJ口既真,直,膽色,自信,善良,最重要的是他的肯定和直接。

KJ講口既一句說話都好肯定好清晰,就好似佢對待自己口既音樂,價值觀。KJ堅持自己的音樂不為名利金錢,不為輸贏,只為自己,只為音樂本身,只為引導他人。

KJ會好直接咁指出同伴口既不足之處。好少有人可以做到好似佢咁大膽指出人地口既錯處,大多數人都為左保護自己,唔會"挺身而出"。KJ係出自善意想別人好,但無奈佢唔識顧人感受又不留情面。。。冇人鐘意佢。。。大哥唔鐘意呢個自從學琴開始就怪怪地口既細佬,團隊容納唔到佢(或者佢唔需要呢D野),朋友唔鐘意佢,同伴怕佢。淨低口既家庭亦因為KJ最敬重口既老豆背叛而破裂。

KJ選擇透過鏡頭對父親直接作出控訴,而同時對社會對現實宣戰,用佢口既直率,直視觀眾,要我地同時正視自己的人生作回敬。"錯就是錯"……好肯定。。。無絲毫猶疑或保留。

Long Vacation裡面個主角瀨名口既老師話啊瀨名仲未可以贏,因為佢口既琴音有猶疑。當時我唔太明佢講乜,但我依家明啦。一個人彈出黎口既音樂係取決於演奏者自己係點口既。所以,雖然我唔識聽,但我知KJ口既音樂一定係好肯定好直率。

發表迴響

