30/07/2009—剪頭髪

3

去左Chris度剪,
剪得一般
Chris 出黎D頭好似太斯文
唔係咁岩我。。。
不過都好過長頭髮
長髪令我好想掟理自己
好似唔似我
D頭髮一路掉落口既同時我覺得自己一路路返緊黎!!!

TO小小:

我都係冇膽去Eddie度剪。。。
睇到阿Dave好大壓力,真係好冇奈。。。

TO BOBO:

唔post相比你睇,返到黎先有得睇~

TO KINGBB:

剪左啦~搵唔到$$之前唔留長!

4 Responses to 30/07/2009—剪頭髪

  1. whalebb 說道:

    車,以為你話搵唔到$$之前唔剪頭髮

  2. BOBO 說道:

    唔型既-_-…

發表迴響

