03/08/2009—原來係今日?

4:38am收到寶寶massage話上機返香港,

鄉下妹咪以為聴日先到囉,

點知外母大人告知係今晚??

打比朋友問下由London飛返香港要幾耐。

真係今晚???!!!!

大獲!!!!

食埋個飯卜去執埋間屋。

返屋企沖涼去機場。

終於懷住坦√口既心情上左bus,

寶寶就打黎!!

好彩岩岩趕得切,

唔係我條命仔凍過水(其實係D我禮物凍過水:D)

見到寶寶啦~~~bobo arriving

係我可愛口既寶寶阿!!!

第一份手佔係由London新蘚運到口既Double Chocolate Duoughnut(冬甩)!!!

20090803127

40 日終於完左,

仲要比我"預期"口既早左一日!!

好開心~

係由心而發口既開心~

終於明白咩叫"小別勝新婚",

第一係寶寶返左黎,

有人比我攬比我錫聴我講野。

第二就係寶寶買比我D手信!!

D手信唔係好貴,

但樣樣都係為我量身訂造!

每一件都好鐘意♥

令我開心口既係寶寶有用心撰禮物比我

SANY0022

左上起至右:

蘋果綠茶茶粉,珍寶珠chupa chups,Harrods薑餅人,Dreamtime茶粉。

中間左至右:

loss fitted blouse,leather shoes,威尼斯咖啡豆(上面有個chocolate bar),佛羅倫斯咖啡豆,"M"字古董印章,LAVIN “RUMEUR 2 Rose" parfum。

左下至右:

chocolate with coffe bean inside,Topshop外套,法國博物館蒙羅莎單行簿,雙年展買口既手工制筆記簿。

我的最愛排名:

1. “M"字古董印章(我一向鐘意印仔!!)

2. 雙年展買口既手工制筆記簿(一向亂買簿)

3. Harrods薑餅人(faceboook 加入左薑餅人口既group)

4. 威尼斯咖啡豆,佛羅倫斯咖啡豆(coffee係我最愛)

5. leather shoes

6. LAVIN “RUMEUR 2 Rose" parfum

Ps. I粒BOBO

發表迴響

